Wesele w Strzelcach Opolskich

Wesele

Niezapomniana chwila, podczas której tradycja, emocje i radość łączą się, tworząc fundament dla nowego etapu życia małżeńskiego!

Wesele - Strzelce Opolskie
Zaplanuj

Wesele w Momencie

Zaplanujcie swoje wymarzone wesele w wyjątkowym otoczeniu, w którym marzenia stają się rzeczywistością. Stworzymy dla Was niezapomniany dzień, pełen magii, uroku i radości. Pozwólcie nam zatroszczyć się o każdy aspekt, abyście mogli skupić się tylko na tym, co naprawdę ważne – miłości i szczęściu!

Zobacz więcej
Wesela - Strzelce Opolskie Wesele w Strzelcach Opolskich
Strzelce Opolskie - Wesela

Pomożemy w organizacji

Ślub w MOMENT to nie tylko doskonale przygotowana przestrzeń i profesjonalizm, ale przede wszystkim serce włożone w każdy detal. Nasza przestronna, nowoczesna sala, komfortowe pokoje i urokliwy ogród to idealne tło dla Waszego wyjątkowego dnia. Naszym celem jest, abyście mogli cieszyć się każdym momentem, bez stresu organizacyjnego, a my z przyjemnością oddamy się tworzeniu niezapomnianej atmosfery tego wyjątkowego wydarzenia…

Skontaktuj się
Sala Bankietowa - MOMENT
Sala Bankietowa - MOMENT
Sala Bankietowa - MOMENT

Magiczny taniec miłości, gdzie serca splecione są w delikatną melodię, a każdy uścisk to węzeł, który łączy dwie dusze na zawsze!

Masz pytania?

Zapytaj o ofertę



    Najczesciej zadawane

    Pytania i odpowiedzi

    Tak, oprócz sali weselnej posiadamy również salę restauracyjną na której mogą odbywać się kameralne przyjęcia.

    Nie pobieramy dodatkowej opłaty za wynajem Sali weselnej.

    Cena ta zależy od wybranego pakietu oraz atrakcji dodatkowych, które proponujemy.

    Za dzieci do lat 3 nie pobieramy opłaty. Natomiast cena za posiłki dla dzieci w wieku od 4 do 6 lat wynosi 50% kwoty wybranego menu.

    Za obsługę wesela (zespół muzyczny, fotograf, kamerzysta) pobieramy opłatę w wysokości 100% stawki. Traktujemy ich tak samo jak każdych innych gości.

    W przypadku zamówienia tortu lub bufetu słodkiego z zewnątrz obowiązuje opłata dodatkowa w wysokości 10 zł za każdą osobę uczestnicząca w przyjęciu weselnym. Ponadto cukiernia zewnętrzna zobowiązana jest do: • Dostarczenia próbek tortu oraz słodkości • Wyłożenie słodkości na swoich paterach • Oznakowania bufetu swoją nazwą / logo w celach informacyjnych

    Tak. Para Młoda może wprowadzić modyfikację w menu, jednak odbywa się to po wcześniejszej konsultacji z Managerem i akceptacji propozycji przez obie strony.

    Dla osób ze specjalną dietą przygotowujemy inną wersję dań, jest to menu serwowane. Para Młoda przy końcowych ustaleniach przekazuje informację o ilości osób ze specjalną dietą oraz wskazuje miejsca przy każdym stoliku na planie Sali.

    W przypadku alkoholu przyjmujemy tylko napoje posiadające polską akcyzę. Każdy trunek bez akcyzy zostaje Parze Młodej zwrócony.

    Tak, 20 PLN od osoby.

    Za szkody nieumyślne nie pobieramy opłaty. Natomiast nie obejmuje to umyślnych szkód wyrządzonych przez Gości weselnych oraz braków w wyposażeniu Sali weselnej, toalety lub innych pomieszczeń dostępnych dla uczestników przyjęcia weselnego. O stwierdzonych stratach i wysokości żądanego odszkodowania informujemy Parę Młodą w terminie 1 dnia od daty zakończenia przyjęcia weselnego.

    Za godzinę zakończenia przyjęcia weselnego przyjmuje się godzinę 4:00. W przypadku przedłużenia, pobieramy dodatkową opłatę w wysokości 500 zł za każdą rozpoczętą godzinę. Godzina rozpoczęcia przyjęcia weselnego zależna jest od godziny Mszy Świętej, czy Zaślubin.

    Dodatkowe koszty wesela uzależnione są od atrakcji dodatkowych wybranych przez Parę Młodą, ilości rezerwowanych pokoi oraz aranżacji Sali weselnej.

    Produkty i potrawy przygotowane na Przyjęcie Weselne oraz alkohol dostarczony przez Parę Młodą, a nie wykorzystany w jego trakcie, wydajemy najpóźniej do godz. 12:00 dnia następnego po terminie przyjęcia weselnego. Nie wydajemy natomiast napojów oraz produktów, które nie nadają się do spożycia w dniu następnym m.in. zup czy potraw z bufetów.

    Ostateczną ilość Gości podajemy nie później niż miesiąc przed przyjęciem weselnym.

    Obiekty zabezpieczają się przed podwyżkami produktów, które mają wpływ na finalny efekt naszej pracy. W naszej umowie pojawia się zapis o możliwości podniesienia ceny o minimum 10%, ale nie więcej niż % inflacji.

    W przypadku odstąpienia od umowy zachowujemy wpłacone zadatki, chyba, że na Wasze miejsce znajdziecie inną, chętną na organizację wesela parę, która podpisze z nami umowę o podobnej ilości gości.

    Ilość kelnerów uzależniona jest od kilku czynników. Przede wszystkim musi być dostosowana do ilości Gości na weselu i jest zmienna w zależności od etapu wesela. Na początku przyjęcia, aż do uroczystej kolacji, zespół kelnerski jest najliczniejszy. W późniejszych godzinach liczba obsługi jest mniejsza.

    Nasza Manager, Julia Przybyła wspiera Was do dnia wesela, dokonując wszystkich ustaleń, służąc radą i wsparciem. Podczas samego przyjęcia weselnego następuje przekazanie odpowiedzialności kierownikowi zmiany kelnerskiej, którego oczywiście przedstawiamy w dniu wesela, abyście wiedzieli do kogo należy zgłaszać wszystkie prośby.

    Godzina rozpoczęcia przygotowań Sali weselnej ustalana jest bliżej terminu samego wesela, głównie na podstawie informacji o godzinie jego oficjalnego rozpoczęcia. Zazwyczaj około godziny 09:00 podwykonawcy mogą pojawiać się już na Sali, aby wykonać swoją pracę.

    W MOMENCIE organizujemy wesela pracując na stołach okrągłych jak i prostokątnych. Dokładne rozstawienie stołów – ustawienie stołu dla Pary Młodej, ilości stołów na Sali, miejsca, w których zostaną rozłożone bufety, ustalamy wspólnie z Parą Młodą.

    Sejf znajduje się w pokoju hotelowym Pary Młodej jak i w naszej recepcji.

    Odkąd funkcjonujemy, taka awaria jeszcze nigdy u nas nie miała miejsca. Uznaliśmy, że opłacanie agregatu prądotwórczego będzie zbędnym wydatkiem, który finalnie przekuwa się na końcową cenę przyjęcia weselnego. Należy jednak wspomnieć, że na Wasze życzenie możemy taki agregat zorganizować.